Cum a fost

Descrierea excursiei

11/12/20201 min read

Echipa de 48 de aventurieri s-a adunat in parcarea Mănăstirii Schit-Hadâmbu Iași la ora 1.00 dimineața . Am lăsat în urmă fără probleme localitățile Podu Ilioaie , Târgu Frumos , Pașcani , ....după 4 ore și 23 de minute am oprit la Petrom Toplița iar la 7.43 am ajuns în Târgu-Mureș .

Micul dejun s-a prins bine de noi și ne-a dat putere să vizităm Grădina Zoologică Târgu-Mureș

La ora 13 am poposit la Darina unde ne-am bucurat de un prânz gustos .

La ora 14.00 eram deja în parcarea Salinei Turda . Câte 7 ,8 am coborât cu liftul cele 8 etaje și ne-am răcorit până la ora 16.30 . Aici echipa a fost împărțită în câte 10 membri și am sărat bine căile nazale .

ora 18.22 Pensiunea Driver . Negocieri și întelegere la cazarea echipei .

Anca,Monica,Ramona,Paul, Mihai,Alexandru și Ștefan au asigurat un grătar delicios stropit bine cu suc și apă ....

Am complotat cu patronul pensiunii și am comandat din timp un tort de peste 8kg . Petrecerea a ținut până la ora 12....

Dimineața s-a servit micul dejun pe ritmuri muzicale și după o înghețată am plecat spre țara Hațegului